Förklaring av bloggen

Som ni har förstått vid det här laget så använder jag den här bloggen till att tävla med.
Min familj har en annan blogg där vi skriver om lite mer vardagliga saker. Den bloggen är lösenordsskyddad. Där skriver vi lite mer privat och lägger ut bilder på våra barn. Detta för att våra släktingar och vänner som valt att bosätta sig en bit ifrån oss ska få ta del av våra liv. Olika omständigheter, saker vi varit med om, har gjort att vi valt att ha lösenord på den bloggen.
Just nu är jag hemma och är föräldraledig till lillebrorsan i familjen. Därav mitt nyfunna intresse i att tävla. Jag tävlar dock bara i tävlingar som har priser som jag faktiskt vill vinna ;-) Alltså tävlar jag inte bara för tävlandets skull! Med tre barn som styr så kommer det förmodligen gå lite i vågor hur mycket jag tävlar. Sen är det ju såklart skoj om man vinner ibland oxå, för att hålla intresset igång ;-)

kram Nina

Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

GRATTIS!



Du har vunnit min tävling om en produkter från stockholmsgruppen.

Weeeih!



Skriv din adress som en kommentar i min blogg eller maila till:

[email protected]

Märk mailet eller kommentaren med: ”vinnare av produkter”

2011-09-17 @ 10:22:17
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0